söndag 5 november 2017

Vad jag lyssnar på 05112017

Alltså jag har världens mest random:a musiksmak. Seriöst. Okej kanske överdriver lite men tycker seriöst det lite. Dessa går liksom på repeat just nu:
En blandning av 70/90/tidigt00-tal, musikal och alldeles pinfärskt. SKREV JAG NYSS DET DÄR *ryser*.

På tal om pinfärskt: Pari med Hov1 + Jireel!!! SÅ lycklig över att de fakkin' ÄNTLIGEN släpper nytt! Och: jag ÄLSKAR. Såklart men eh. Tycker dock Jireel sjunger way too much eheheh ... och t.ex. Dante way too lite. :))) Men mycket mycket bra låt annars! Har lyssnat konstant sen den kom. Då jag inte lyssnat på de andra låtarna på listan alltså.

Annat jag gjort idag:
  • varit på vegansk brunch! Var såå gott fick megaont i magen.
  • grävt efter halloweenoutfit i min mosters garderob. Oui oui halloween är egentligen över men min skola fixar fest kommande fredag för lokalen var inte ledig innan ok?
  • skrivit en uppsats om nätmobbning med en onödigt provocerande och missvisande titel men what to do hade ingen fantasi. Och uppsatsen blev skitspretig så kunde liksom inte bara namnge den om vad jag talade om pga talade liksom hit och dit.
  • ätit joghurt med granola <3
  • spelat lite fightlist
Vad har du gjort?

Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar