söndag 6 augusti 2017

Vi är imperfektion, vi är kött och blod

Men GUD hur bra är inte musik?!?! Seriööööst. Låg i sängen med en oformlig, brännande klump i magen och uppdaterade instagram gång på gång. Det liksom kröp i kroppen och jag ville mest sova. Så la jag på Nadja Evelina och VIPS så vill jag typ dansa!?! Wtf. Älskaaaarr Finast utan filter. Och typ alla hennes låtar men är den jag lyssnar på nu.

Annars vet jag egentligen inte vad jag skulle skriva om. Kände bara för att skriva mest kanske?

Aja, den där klumpen? Vet inte direkt vad den beror på. Tänker att den kan ha något att göra med att jag ej hänger med kompisar idag. Gjort det typ varje dag i två veckor nu så inte superkonstigt att det känns konstigt att ej göra det. Men måste ju lära mig att klara mig själv igen. Eller hänga med familjen.

Förut var det typ tvärtom? Ville verkligen mest bara vara hemma, läsa, skriva, vara med mina syskon, laga mat. Vet inte vad som hänt men nu blir jag mest rastlös och hamnar i något icke-stadie där jag bara uppdaterar instagram gång på gång eller stirrar ut i tomma luften. Och då är cirkus alltid musiken räddaren.

Tänker också att jag är lite spänd för skolan, kanske. Längtar på sätt och vis supermycket för är många jag inte sett alls nu under lovet och älskar rutiner och älskar att lära mig saker. Men också: tänk om något ändras? Eller om saker INTE ändras? Känner mig så osäker på alla och mig. Vet ej varför jag släpper ut det här i världen men nu gör jag tydligen det eh.

Såg på Girls idag. Förutom det har jag bakat muffins och stekt vegbiffar men inget annat. Gillar Girls men förstår det nog inte superbra. Tycker de beter sig väldigt konstigt ibland. Men ÄLSKAR verkligen hur fult allt får vara och hur irriterande karaktärerna är.

Imorgon kanske mitt bokpaket kommer. Hoppas. Har beställt SÅ fina böcker. Och just det skrev ju faktiskt ett blogginlägg för andra bloggen idag också! Är nöjd med det. Det släpps på onsdag. DOCK tar det evig-heter att skriva inlägg om jag skrivit utkast på datorn och/eller tar bilder därifrån pga den vägrar fungera med vårt wi-fi blir så TRÖTT. Överväger att köra ner till bibban och sitta där i några timmar bara därför. Kanske borde.

Okej, det var allt jag ville ha ur mig pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar